نجوا با الفبا

الفبا ، ؛ آغاز آموختن است و شاید آغاز نامی کوچک

نجوا با الفبا

الفبا ، ؛ آغاز آموختن است و شاید آغاز نامی کوچک

ز باغ دلم یک بغل پر غزل

برای گل روی تو چیده ام

قیصر امین پور

آخرین مطالب

گریه کردم

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

نذر کردم چشمهایم را برایت گریه کردم

روز و شب نالیده ام در رو ضه هایت گریه کردم

داغ بر جانم نشست این داغ مرهم هم ندارد

هر محرم تازه می گردد عزایت گریه کردم


روز عاشورا تنت تنها به روی خاک ماند و
اربعین تا اربعین در کربلایت گریه کردم

سینه ام را هیاتی کردم که در آن روز و شبها
دم گرفتم نوحه خواندم در هوایت گریه کردم

صوت قرآنت شنیدن داشت آقا روی نی ها
جای زینب در هوای نی نوایت گریه کردم

کاش می مردم برایت کاش می مردم به جایت
حسرتم را بی نهایت بی نهایت گریه کردم

  • ابوذر فتحی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی