نجوا با الفبا

الفبا ، ؛ آغاز آموختن است و شاید آغاز نامی کوچک

نجوا با الفبا

الفبا ، ؛ آغاز آموختن است و شاید آغاز نامی کوچک

ز باغ دلم یک بغل پر غزل

برای گل روی تو چیده ام

قیصر امین پور

آخرین مطالب

طرح عقبگرد

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

دارد کسی به خاطر من درد می کشد

تاوان آنچه بر سرم آورد می کشد



یک عمر ، من به یاد کسی داد می زدم

حالا فغان و ناله برگرد ، می کشد


من ، روزهای رفته ، فراموش کرده ام

او بارهاست طرح عقبگرد می کشد



باید که در بهار کمی سبز می شدم

پاییز ، برگ های مرا زرد می کشد



در ساحلی نشسته ، کنارش ، خیال من

بر روی ماسه ، چهره یک مرد می کشد

  • ابوذر فتحی نیا

نظرات  (۱)

سلام داداش 
شعرهاتون رو خوندم خیلی عالی بود. به شما افتخار میکنم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی